Opis oferty:
Stażystka/Stażysta będą uczestniczyć w obsłudze operatorskiej w zakresie przetwarzania danych, monitorowaniu aplikacji i systemów informatycznych Banku, obsłudze Systemu Centralnego Banku, monitorowaniu usług teleinformatycznych i bankomatowych, zapewnianiu ciągłości pracy nadzorowanych systemów informatycznych, realizowaniu zleceń w systemie Helpdesk, współpracy z komórkami organizacyjnymi Banku, oraz dokumentowaniu środowisk aplikacyjnych.
Wymagania:
- Studia lub status absolwenta/absolwentki uczelni wyższej, preferowany kierunek informatyczny
- Wiedza z zakresu obsługi systemu operacyjnego MS Windows
- Znajomość języka angielskiego
- Podstawowe umiejętności w pracy z oprogramowaniem systemowym i narzędziowym
- Komunikatywność, zaangażowanie, zdolności organizacyjne, samodzielność, orientacja na realizację zadań, terminowość, otwartość na zmiany, umiejętność pracy w zespole
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym 12h
Dodatki i korzyści:
- Elastyczność w harmonogramie
- Wsparcie Mentora od pierwszego dnia
- Spotkania i szkolenia wspierające rozwój
- Dobra atmosfera pracy