Opis oferty:
Jesteśmy największą w Polsce państwową firmą IT, zapewniającą stabilność zatrudnienia, umowę o pracę oraz wiele benefitów. Nasza praca opiera się na tworzeniu cyfrowych rozwiązań ułatwiających życie milionom ludzi w Polsce.
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu incydentami lub problemami
- Bardzo dobra znajomość procesów ITSM oraz metodyk ITIL4
- Praktyczna znajomość metodologii analizy trendów, korelacji zdarzeń oraz identyfikacji przyczyn źródłowych (RCA)
- Umiejętność obsługi pakietu Ms Office, w tym średnio zaawansowana znajomość Excel
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę z dokumentacją
- Inicjatywa usprawniania procesów oraz identyfikacja i zgłaszanie potrzeb biznesowych
Dodatki i korzyści:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Praca w elastycznym modelu hybrydowym
- Nowoczesne i komfortowe biuro blisko Dworca Zachodniego
- Elastyczne godziny pracy oraz system szybkich wyjść prywatnych
- Szkolenia wewnętrzne i dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych