Opis oferty:
Starszy Specjalista ds. Obsługi i Procesów (PZU Pomoc) ; Twój zakres obowiązkówObsługa klientów korporacyjnych i użytkowników abonamentów PZU Sport w zakresie wdrożenia produktu oraz procesów rozliczeniowychUtrzymywanie kontaktów z przedstawicielami klienta oraz współpraca z siecią sprzedaży PZU SportRejestracja w bazie danych przystąpień klientów do abonamentu, aktualizacja danych klientów oraz rejestracja zgłoszeń dotyczących oferty PZU SportWeryfikacja zasadności wystąpień klientów dotyczących obsługi abonamentów PZU SportObsługa procesu dystrybucji kart funkcjonujących w ramach abonamentów PZU Sport
Wymagania:
- Co najmniej rok doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta
- Znajomość specyfiki rynku abonamentów sportowych
- Zdolności analityczne
- Umiejętność pracy z klientem
- Znajomość obsługi komputera MS Office w szczególności Excel na poziomie średniozaawansowanym
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
- Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią