Opis oferty:
Specjalistka/Specjalista ds. wsparcia IT zajmuje się przyjmowaniem i rejestrowaniem telefonicznych zgłoszeń związanych z awariami, sprzętem, aplikacjami IT, udzielaniem zdalnej pomocy użytkownikom, współpracą z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne oraz zgłaszaniem zagrożeń i błędów w systemach IT.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek informatyka).
- Minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znajomość środowiska Windows 11 i Microsoft 365.
- Doświadczenie w obszarze administracji i wsparcia użytkowników w środowisku Windows.
- Znajomość środowisk chmurowych, w tym Microsoft Azure.
- Dobre umiejętności analityczne i wiedza techniczna.
- Osobowość komunikatywna, organizacyjna i odporna na stres.
- Zdolność do pracy samodzielnej i w zespole.
- Wysoka kultura osobista.
Dodatki i korzyści:
- System premiowy.
- Wsparcie finansowe i preferencyjne warunki na produkty finansowe Grupy Kapitałowej.
- Elastyczne benefity, w tym program kafeteryjny i dofinansowanie opieki nad dziećmi.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Dostęp do różnych form nauki.
- Wsparcie w zdrowiu i dostęp do opieki medycznej.