Opis oferty:
Specjalista Wsparcia Operacyjnego będzie odpowiedzialny za wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych. Do obowiązków będzie należało przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji ubezpieczeniowej, obsługa procesów sprzedażowych w systemach informatycznych, obsługa posprzedażowa klientów korporacyjnych, wspieranie i raportowanie działań sprzedażowych oraz wdrożeń programów ubezpieczeniowych, współpraca z lokalnymi pośrednikami ubezpieczeniowymi, weryfikacja poprawności dokumentacji ubezpieczeniowej oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi ubezpieczeń w zakładach pracy poprzez szkolenia, prezentacje i wsparcie techniczne.
Wymagania:
- 3-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży finansowo-ubezpieczeniowej
- Dobra znajomość rynku ubezpieczeń, w szczególności grupowych ubezpieczeń na życie i programów emerytalnych
- Wyższe wykształcenie, mile widziane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia lub finanse
- Swobodne posługiwanie się środowiskiem MS Office i aplikacjami biznesowymi
- Znajomość technik szkoleniowych, sprzedaży i negocjacji
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia
- Platforma benefitowa, karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenia na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 4 godziny wolnego w dniu urodzin, 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy
- Możliwość rozwijania pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team