Opis oferty:
Specjalista Obsługi Klienta; Twój zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji; Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert; Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych; Realizacja celów sprzedażowych; Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży (preferowane w branży finansowej);
- Mile widziane ukończone studia wyższe, kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość;
- Wysoka motywacja do osiągania wyników;
- Chęć rozwoju i nauki nowych umiejętności;
- Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej;
- Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń.
Dodatki i korzyści:
- Umowa o pracę;
- Motywujący system wynagrodzeń;
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę;
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie;
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO);
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe;
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach;
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych;
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów;
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów;
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników;
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy; Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona po Żeglarstwo).