Opis oferty:
Specjalista obsługi klienta zajmie się aktywnym pozyskiwaniem klientów, budowaniem relacji, badaniem potrzeb i prezentowaniem ofert sprzedażowych produktów Grupy PZU, a także osiąganiem celów sprzedażowych.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży (preferowane w branży finansowej)
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse, bankowość
- Wysoka motywacja do osiągania wyników
- Chęć rozwoju i nauki nowych umiejętności
- Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwa wymienione w ustawie o dystrybucji ubezpieczeń
Dodatki i korzyści:
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny (7% opłacony przez pracodawcę)
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżki na ubezpieczenia i platformę benefitową
- Elastyczna oferta ubezpieczenia na życie
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych i platform edukacyjnych
- Szkolenia, programy rozwojowe i konferencje
- Działania wellbeingowe i wolontariat pracowniczy
- Możliwość uczestnictwa w sekcjach PZU Sport Team