Opis oferty:
Tworzenie i aktualizacja harmonogramów projektów i inicjatyw, organizacja i prowadzenie spotkań zespołu projektowego, monitorowanie postępów prac i raportowanie statusu projektu lub inicjatywy do interesariuszy, opracowywanie i utrzymywanie dokumentacji projektowej, w tym kart projektów, raportów statusu i prezentacji, zarządzanie repozytorium dokumentów projektowych, współpraca z wewnętrznymi klientami w celu zapewnienia efektywnej realizacji inicjatyw/projektów.
Wymagania:
- Min. roczne doświadczenie w obszarze zarządzania projektami, ryzykiem i budżetem w branży ubezpieczeniowej lub finansowej
- Praktyczna znajomość metodologii zarządzania projektami
- Umiejętność monitorowania ryzykiem oraz budżetem w projektach
- Doświadczenie w tworzeniu analiz i raportów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Doświadczenie w obszarze sprzedaży lub obsługi produktów ubezpieczeniowych będzie mile widziane
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę, na czas zastępstwa
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenia na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team
- Zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią