Opis oferty:
Poszukujemy doświadczonego specjalisty ds. umów i dostawców IT. Idealny kandydat będzie posiadał szeroką wiedzę na temat narzędzi i metod monitoringu umów IT oraz nadzoru i kontroli w zakresie usług i dostawców IT.
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Monitorowanie umów ICT pod kątem wymagań DORA oraz obowiązujących w Banku standardów i regulacji wewnętrznych.
- Opracowywanie, wdrażanie i utrzymywanie narzędzi w obszarze zarządzania, monitorowania i nadzoru nad umowami i dostawcami IT.
- Monitorowanie, prowadzenie i aktualizację rejestrów informacji dotyczących umów z dostawcami usług ICT.
- Tworzenie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących wydajności i ryzyka dostawców usług ICT, w tym do KNF.
- Koordynowanie właściwego przebiegu, przygotowywanie dokumentacji, monitorowanie wyników, wyznaczanie standardów, opracowywanie KPI, metod i narzędzi sprawowania monitoringu, nadzoru i kontroli w ramach procesu zarządzania ryzykiem ICT.
- Aktywne dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami.
- Podejmowanie działań usprawniających pracę własną i innych.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy w obszarze IT, w szczególności w sektorze finansowym.
- Wykształcenie wyższe techniczne.
- Doświadczenie w zarządzaniu umowami i dostawcami IT.
- Znajomość przepisów DORA i regulacji dotyczących usług ICT.
- Umiejętność analizy danych i tworzenia raportów.
- Angażujące podejście do pracy, dokładność, organizacja i samodzielność.
- Elastyczność, umiejętność pracy nad wieloma projektami jednocześnie.
- Umiejętność komunikacji i współpracy zespołowej.
Dodatki i korzyści:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
- System szkoleń i programów rozwojowych.
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
- Przyjazną atmosferę w pracy.
- Możliwość pracy zdalnej.