Opis oferty:
Specjalista ds. Procesów i Obsługi Klienta będzie odpowiedzialny za rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów oraz organów nadzoru, sporządzanie odpowiedzi reklamacyjnych zgodnie z standardami firmy, utrzymanie rejestru reklamacji klientów, prowadzenie korespondencji, współpracę z innymi jednostkami organizacyjnymi, analizę reklamacji i zgłoszeń pacjentów, udział w usprawnianiu procesów biznesowych, weryfikację roszczeń i dokonywanie zwrotu kosztów, zweryfikowanie reklamacji pod kątem nieprawidłowości i ich przyczyn.
Wymagania:
- Min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta, ubezpieczeń bądź reklamacji
- Umiejętność redagowania pism i argumentowania decyzji
- Dobra znajomość obsługi komputera i MS Office
- Dokładność, skrupulatność i rzetelność w pracy
- Dobra organizacja czasu i miejsca pracy, umiejętność nadawania priorytetów
- Znajomość rynku świadczeniodawców medycznych i zasad udzielania świadczeń zdrowotnych
- Znajomość procesów reklamacyjnych w usługach ubezpieczeniowych i świadczeniach medycznych
- Wykształcenie wyższe
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami
- Umowa o pracę
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7%
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa, w tym karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Grupowe ubezpieczenie na życie
- Dostęp do szkoleń cyfrowych i platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe
- Programy wellbeingowe
- 4 godziny wolnego w dniu urodzin
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy
- PZU Sport Team - sekcje sportowe do rozwoju pasji
- Zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią