Opis oferty:
Specjalista ds. Obsługi Korporacyjnej (PZU Pomoc) będzie odpowiedzialny za obsługę organizacyjno-korporacyjną Zarządu i Rady Nadzorczej, zarządzanie dokumentacją korporacyjną, komunikację w firmie, proces udzielania pełnomocnictw, nadzorowanie harmonogramu spotkań oraz zadań Zarządu, a także organizowanie spotkań, wyjazdów służbowych i szkoleń. Osoba na tym stanowisku będzie także przygotowywać dokumentację, analizy i raporty dla Zarządu i Rady Nadzorczej.
Wymagania:
- 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub w obszarach wsparciowych/komunikacji korporacyjnej, administracji
- Znajomość zasad księgowości i rozliczeń pracowniczych
- Znajomość zasad budżetowania
- Wykształcenie wyższe (administracja, prawo, zarządzanie)
- Doskonała znajomość pakietu MS Office
- Umiejętności analityczne
- Umiejętności redagowania pism, tekstów
- Dobra organizacja pracy pod presją czasu
- Umiejętność priorytetyzacji zadań
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team
- Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią