Opis oferty:
Specjalista ds. Kontroli Jakości i Obsługi Reklamacji; Twój zakres obowiązków:
- Analiza dokumentacji prawnej i reklamacyjnej
- Udzielanie odpowiedzi na złożone wnioski klientów oraz Organów Państwowych
- Aktywne uczestnictwo w procesie reklamacyjnym lub udostępniania akt
- Współpraca z zespołami zajmującymi się obsługą prawno-reklamacyjną
- Przestrzeganie zasad w zakresie rozpatrywaniu reklamacji lub udostępniania akt
Wymagania:
- Min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy w Contact Center lub pokrewne
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość profesjonalnej obsługi klienta w Grupie PZU
- Znajomość podstawowych przepisów prawa ubezpieczeniowego
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
- Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią