Opis oferty:
Zarządzanie cyklem życia umów SLA i SLI, w tym definiowanie, negocjowanie, monitorowanie i raportowanie poziomów usług IT.
Współpraca z właścicielami usług, obszarami biznesowymi i dostawcami w zakresie poziomów usług. Informowanie jednostek biznesowych o planowanych działaniach utrzymaniowych i nieplanowanych zdarzeniach.
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu usługami IT, najlepiej w roli Service Level Managera.
- Praktyczna znajomość ITIL (mile widziane certyfikaty ITIL Foundation v4 lub wyższe).
- Znajomość narzędzi ITSM/ESM (np. SDM, ServiceNow, Jira Service Management).
- Umiejętność tworzenia raportów i analizy danych (Excel, Power BI).
- Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i organizacyjne.
- Wiedza z zakresu infrastruktury IT, aplikacji oraz bezpieczeństwa informacji.
- Wykształcenie wyższe techniczne lub z zakresu zarządzania.
- Język angielski na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją.
Dodatki i korzyści:
- Atrakcyjny model pracy hybrydowej: 1 dzień w tygodniu w biurze.
- Umowa o pracę.
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę.
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie.
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO).
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe.
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach.
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych.
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów.
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników.
- 4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny).
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy.
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team.
- Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią.