Menu
Close
  • Oferty Pracy
  • Najcześciej szukane
  • Oferty Pracy
  • Najcześciej szukane

Bosch: Płatny Staż Wsparcie Działu IT (Helpdesk) - Warszawa (k/m) (Warszawa)

Oferta archiwalna

Płatny Staż Wsparcie Działu IT (Helpdesk) - Warszawa (k/m)

Bezpośrednia
  • Bosch
  • Warszawa
  • 03.10.2025

Podsumowanie oferty:

  • Branża

    Motoryzacja / Transport / Mobilność
  • Rodzaj umowy

    Zlecenie
  • Doświadczenie

    Staż
  • Technologie i Narzędzia

    LAN, WAN, Microsoft 365, TCP/IP

Opis oferty:

Płatny Staż Wsparcie Działu IT (Helpdesk) - Warszawa (k/m)

Opis firmyW Bosch kształtujemy przyszłość, tworząc wysokiej jakości technologie i usługi, które wzbudzają entuzjazm i wzbogacają życie ludzi. Składamy naszym pracownikom obietnicę, której dotrzymujemy: razem rozwijamy się, cieszymy się pracą i wzajemnie się inspirujemy.

Opis stanowiskaZadania:Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie obsługi sprzętu i systemów IT zgodnie z ustalonymi celami (SLA)Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem komputerów, siecią LAN, utrzymaniem urządzeń drukujących.Utrzymanie infrastruktury telekomunikacyjnejZarządzanie flotą sprzętu IT, przygotowanie stanowisk roboczych, wdrażanie oprogramowaniaWspółpraca z międzynarodowymi zespołami przy wdrażaniu nowych rozwiązań w obszarze infrastruktury ITPrzygotowywanie zamówień oraz usług IT oraz kontrola realizacji zamówieńPrzygotowywanie dokumentacji i raportów (w języku polskim i angielskim) na potrzeby działuWnioskowanie i nadawanie uprawnień do systemów informatycznych, administrowanie kontami NTKwalifikacjeProfil:Jesteś studentem/ studentką kierunków IT lub zbliżonych i chcesz zdobyć ciekawe doświadczenie w międzynarodowym środowisku w wymiarze min. 32 h w tygodniuLubisz rozbieranie komputerów i diagnostykę sprzętu biurowegoUwielbiasz pakiet Microsoft 365, masz podstawową znajomość sieci LAN/WAN (TCP/IP) i chcesz rozwijać swoje umiejętności w pracy z nimiJesteś osobą łatwo nawiązującą nowe znajomości i lubiącą pracę w zespoleKomunikujesz się w języku polskim, a zależy Ci na wykorzystaniu języka angielskiego w praktyceSzukasz wspaniałych, zaangażowanych ludzi, pracujących #LikeABosch, otwartych na dzielenie się wiedzą i umiejętnościami

Wymagania:

  • Student/ka kierunku IT lub zbliżonego
  • Minimum 32 godziny pracy w tygodniu
  • Znajomość obsługi sprzętu i systemów IT
  • Podejście do pracy w zespole
  • Komunikatywność w języku polskim i angielskim

Dodatki i korzyści:

  • Płatny staż w oparciu o umowę zlecenia (minimum 6 miesięcy)
  • Zdobywanie praktycznej wiedzy w międzynarodowej firmie
  • Wsparcie merytoryczne ze strony specjalistów
  • Karta LunchPass
  • Rozwój w międzynarodowym środowisku
© 2025 Nextjob.pl All rights reserved.