Opis oferty:
Staż w dziale Helpdesk w firmie Bosch to doskonała okazja dla studentów zainteresowanych rozwojem w obszarze wsparcia technicznego. Jeśli posiadasz umiejętności komunikacyjne i chcesz zdobyć doświadczenie w obszarze pomocy technicznej, serdecznie zapraszamy do aplikowania i dołączenia do naszego zespołu.
Wymagania:
- Jesteś studentem/ studentką kierunków IT lub zbliżonych i chcesz zdobyć ciekawe doświadczenie w międzynarodowym środowisku w wymiarze ok. 26 h w tygodniu
- Kręci Cię rozbieranie komputerów i diagnostyka sprzętu IT biurowego
- Uwielbiasz pakiet Microsoft 365
- Masz podstawową znajomość sieci LAN/WAN (TCP/IP) i chcesz rozwijać swoje umiejętności w pracy z nimi
- Jesteś osobą łatwo nawiązującą nowe znajomości i lubiącą pracę w zespole
- Zależy Ci na wykorzystaniu języka angielskiego w praktyce
Dodatki i korzyści:
- Płatny staż w oparciu o umowę zlecenia (minimum 6 miesięcy)
- Możliwość pracy hybrydowej w przyszłości
- Elastyczne godziny pracy, dostosowane do Twoich zajęć
- Zdobywanie praktycznej wiedzy w międzynarodowej firmie
- Wsparcie merytoryczne ze strony specjalistów
- Karta LunchPass
- Preferencyjne warunki Karty MultiSport