Opis oferty:
Partner Activation Specialist w zespole Customer Experience Merchant Dispatch to nowo powstający zespół odpowiedzialny za budowanie proaktywnej komunikacji z Partnerem w celu promowania i zwiększania udziału szybkich dostaw i wysyłek towaru tego samego dnia, w którym zostało złożone zamówienie (Same Day Dispatch).
Realizacja kampanii outboundowych, które mają na celu zwiększenie udziału wysyłek produktów tego samego dnia, którego zostały zamówione. Proaktywne podejście do aktywacji Partnerów, z nastawieniem na budowanie długofalowych relacji. Budowanie długotrwałych relacji biznesowych poprzez regularną komunikację telefoniczną i e-mailową z Partnerami. Współpraca z innymi działami serwisu.
Wymagania:
- Praktyczne wykorzystywanie technik sprzedażowych/aktywacyjnych
- Silne umiejętności negocjacyjne
- Doświadczenie w pracy z celami sprzedażowymi
- Lubienie interakcji z ludźmi
- Dostępność do pracy z biura 5 dni w tygodniu przez pierwsze 3 miesiące od zatrudnienia
- Komunikatywność w języku angielskim na poziomie B1/B2
- Lubienie pracy w dynamicznym środowisku
- Doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych (mile widziane)
Dodatki i korzyści:
- Premia kwartalna zależna od wyników pracy
- Nowoczesne biuro i narzędzia pracy w centrum Poznania
- Praca w modelu hybrydowym
- Pakiet świadczeń pozapłacowych, w tym karta sportowa MultiSport, opieka medyczna, dodatek komunikacyjny i inne
- Zajęcia angielskiego, platforma szkoleniowa i mentorska, inicjatywy społeczne
- Dodatkowy dzień wolny na wolontariat
- Integracje oraz liczne inicjatywy dla pracowników Allegro