Opis oferty:
Jesteśmy największą w Polsce państwową firmą IT. To my tworzymy mObywatela, mDowód, Profil Zaufany, rejestry państwowe i wiele innych e-usług, z których korzystacie na co dzień Ty i Twoi znajomi_e. Istniejemy na rynku od 15 lat. Pracując z nami, zyskujesz stabilność zatrudnienia, umowę o pracę i dużo benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny. Ale COI to także software house. Dlatego stawiamy na innowacje, jesteśmy na Ty, pracujemy hybrydowo i w elastycznych godzinach, a do biura możemy przychodzić z psem. Najważniejsze jest to, że w COI robimy cos ważnego: tworzymy cyfrowe rozwiązania, które ułatwiają życie milionom ludzi w Polsce. Ty też możesz mieć w tym swój udział!
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z telefoniczną obsługą użytkownika (Service Desk, Help Desk, Call Center)
- Podstawowa znajomość przeglądarek internetowych
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Praktyczna znajomość MS Office w tym MS Excel
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, udzielania porad i diagnozowania problemów
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami
- Gotowość do pracy zmianowej w pełnym wymiarze godzin
Dodatki i korzyści:
- Praca w największej w Polsce firmie IT tworzącej usługi, które ułatwiają życie obywatelom – Tobie, Twoim znajomym, rodzinie
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę [4 700 - 5 000 PLN brutto]
- Praca w elastycznym modelu hybrydowym
- System rezerwacji miejsc parkingowych dla pracowników
- Możliwość wyjścia w ciągu pracy, dzięki systemowi szybkich wyjść prywatnych
- Szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych
- Możliwość ubiegania się o dofinansowanie do studiów
- Możliwość awansu lub zmiany projektu – zdobywaj nowe doświadczenia w różnych zespołach – zmieniaj projekty, nie firmę
- Atmosfera wzajemnego wsparcia, mówimy sobie po imieniu
- Możliwość pracy w biurze razem ze swoim czworonożnym przyjacielem🐾
- Premie i dodatkowe benefity: dodatkowe wynagrodzenie roczne, premie uznaniowe, dofinansowanie do wakacji „wczasy pod gruszą”, nagroda jubileuszowa, dodatkowy urlop, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, platforma kafeteryjna MyBenefit, karta Multisport w ramach kafeterii MyBenefit, pakiet medyczny, platforma wellbeingowa Helping Hand, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do okularów, 2 dni w roku do wykorzystania na wolontariat