Opis oferty:
Zarządzasz zespołem specjalistów dostarczających rozwiązań analitycznych i narzędziowych dla pozostałych jednostek. Odpowiadasz za terminowe i poprawne dostarczanie analiz danych (zarówno planowych jak i ad hoc). Wdrażasz, rozwijasz i utrzymujesz narzędzia wspierające funkcjonowanie. Współpracujesz z jednostkami odpowiedzialnymi za transformację cyfrową. Uczestniczysz w projektach dotyczących obszaru Compliance. Posiadasz wykształcenie wyższe, minimum kilkuletnie doświadczenie zawodowe w analiz danych/automatyzacji procesów biznesowych oraz minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
Wymagania:
- Znajomość platformy Oracle APEX w stopniu minimum dobrym
- Znajomość relacyjnych baz danych Oracle oraz języków SQL i PL/SQL
- Znajomość języka Python, MS Power Apps i Power Automate będzie dodatkowym atutem
- Swobodne poruszanie się w systemie Jira, biegła znajomość pakietu MS Office
Dodatki i korzyści:
- Szkolenia i programy rozwojowe
- Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring
- Moliwość rozwoju kariery, programy wellbeingowe, platforma wsparcia psychologicznego, działania CSRowe
- Pracę hybrydową, możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy
- Pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań