Opis oferty:
Lider(-ka) zespołu CX/UX w obszarze Consumer Finance. Dołącz do zespołu firmy, która dba o najlepsze doświadczenia klientów i pracowników. Pełna zrozumienie potrzeb i aspiracji klientów to nasz główny cel.
Wymagania:
- Posiadanie minimum 3 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem liderskim/menedżerskim.
- Doświadczenie w obszarze badań i projektowania usług jako service designer.
- Znajomość procesów projektowych, design thinking, lean startup i agile.
- Umiejętność inspirowania, przekazywania wiedzy i budowania atmosfery współpracy.
- Umiejętność analitycznego myślenia i formułowania rekomendacji.
- Wykształcenie wyższe i zaawansowany język angielski.
Dodatki i korzyści:
- Umowa o pracę na 12 miesięcy.
- Praca w trybie hybrydowym w biurze w Warszawie, Wrocławiu lub Poznaniu.
- Prywatna opieka medyczna, karta Multisport.
- System kafeteryjny, benefity dziecięce, aktywności wellbeingowe.
- Platforma ze szkoleniami, program poleceń pracowniczych.