Opis oferty:
Koordynator ds. Zarządzania Systemem Danych. Zarządzanie bazami danych w obszarze nieruchomości. Analizowanie i monitorowanie procesów oraz zgłaszanie optymalizacji. Współuczestnictwo w tworzeniu sprawozdawczości finansowej. Nadzór nad eksploatacją i modernizacją systemu ERP. Przygotowywanie danych do alokacji kosztów i monitorowania wykonania budżetu. Generowanie danych do interface SSF w zakresie sprawozdawczości. Wspieranie analizy wykonania wniosków od klienta wewnętrznego.
Wymagania:
- Minimum dwa lata doświadczenia w obszarze analiz baz danych nieruchomościowych.
- Zaawansowana znajomość MS Office (Excel, Access, Power Point)
- Znajomość Oracle ERP
- Doświadczenie w korzystaniu z Hurtowni Danych
- Języki programowania: VBA, SQL
- Doświadczenie w korzystaniu narzędzi BI
- Znajomość PowerQuery
- Samodzielność, inicjatywa, chęć podejmowania wyzwań
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m.in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
- Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią