Opis oferty:
Koordynator ds. Badań i Analiz Marketingowych będzie odpowiedzialny za rekomendowanie działań marketingowych na podstawie analizy potrzeb sprzedażowych i produktowych, wiedzy o rynku, konkurencji oraz oczekiwań konsumentów. Osoba na tym stanowisku będzie koordynować jakościowe i ilościowe projekty badawcze, współpracować z agencjami badawczymi, analizować efektywność kampanii komunikacyjnych oraz przygotowywać rekomendacje dla przyszłych działań. Dodatkowo będzie współpracować z klientami wewnętrznymi, świadcząc doradztwo i pomoc w podejmowaniu decyzji.
Wymagania:
- Minimum 6 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów badawczych i analitycznych
- Doświadczenie w badaniach ilościowych, a także znajomość metodologii badań statystycznych
- Praktyczna znajomość aplikacji SPSS i zaawansowany poziom obsługi MS Excel i MS PowerPoint
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację i prowadzenie prezentacji
- Wykształcenie wyższe o preferowanym profilu: socjologia, psychologia, statystyka, ekonomia
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżki na ubezpieczenia PZU
- Platforma benefitowa
- Szkolenia i programy rozwojowe
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji
- Programy i działania wellbeingowe
- Możliwość udziału w wolontariacie pracowniczym
- Rozwój pasji sportowych w ramach sekcji PZU Sport Team
- Najbardziej zielone biuro w Warszawie - PZU Park