Opis oferty:
Konsultant / Konsultantka w Zespole IT Service Desk w Banku Millennium Spółka Akcyjna. Praca polega na przyjmowaniu i wstępnej analizie zgłoszeń wsparcia IT, rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym, wsparciu procesów IT, tworzeniu poradników i bazy wiedzy, oraz wspieraniu procesów utrzymania jakości usług IT.
Wymagania:
- Wysoka komunikatywność i orientacja na współpracę
- Odporność na stres i umiejętności pracy z klientem wewnętrznym
- Umiejętność pomocy w rozwiązywaniu problemów IT na odległość
- Umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie co najmniej komunikatywnym
- Znajomość systemu MS Windows oraz pakietu MS Office 365 w zaawansowanym stopniu
- Podstawowa znajomość Active Directory
Dodatki i korzyści:
- Kontakt z nowymi technologiami i rozwiązaniami
- Praca w zespole, który dzieli się wiedzą
- Przyjazna atmosfera pracy
- Perspektywa rozwoju zawodowego i udział w projektach
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatna opieka medyczna w ramach pakietu socjalnego
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Praca w nowoczesnym biurze w Warszawie oraz zniżki w Green Cafe Nero
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach