Opis oferty:
Zarządzanie zespołem specjalistów odpowiedzialnych za obsługę szkód komunikacyjnych Klientów Korporacyjnych. Nadzór nad terminową, zgodną z przepisami prawa oraz standardami wewnętrznymi obsługą. Monitorowanie poziomu realizacji celów i efektywności procesów oraz wdrażanie usprawnień. Współpraca z partnerami i instytucjami właściwymi do obsługi szkód Klientów Korporacyjnych. Wspieranie rozwoju kompetencji zespołu, budowanie zaangażowania i kultury współpracy.
Wymagania:
- 3-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, w obsłudze szkód, świadczeń
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub projektem (min. 1 rok)
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość przepisów prawa ubezpieczeniowego
- Umiejętności analitycznego myślenia, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
- Motywację, nastawienie na współpracę i rozwój, kompetencje organizacyjne
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
- Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią