Opis oferty:
IT Chapter Leader (CRM) w Banku BNP Paribas odpowiada za rozwój zespołu CRM i implementację strategii hiperpersonalizacji poprzez wykorzystanie danych, analityki i sztucznej inteligencji. Jest mentorem, dbającym o rozwój członków zespołu oraz o najwyższe standardy procesu produkcyjnego.
Wymagania:
- Minimum 4 lata doświadczenia w CRM/marketing automation, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym w bankowości
- Znajomość architektur systemów CRM w bankowości
- Doświadczenie w projektowaniu, implementacji i utrzymaniu systemów CRM
- Znajomość systemów klasy enterprise (np. Adobe Campaign, Salesforce, Unica)
- Doświadczenie w pracy z modelami scoringowymi i rekomendacyjnymi
- Umiejętność przekładania celów biznesowych CRM na technologiczne rozwiązania
Dodatki i korzyści:
- Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 63 krajach z 200-letnią tradycją
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian
- Duża autonomia w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego
- Możliwość podejmowania własnych decyzji i tworzenia unikalnej ścieżki doświadczeń
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas
- Praca w środowisku agile’owym wspierającym elastyczność i innowacyjność organizacji