Opis oferty:
ICT Service Manager – Senior Expert w BANK MILLENNIUM SPÓŁKA AKCYJNA. Odpowiedzialność za zarządzanie incydentami teleinformatycznymi, komunikację z interesariuszami, raportowanie incydentów i optymalizację procesów IT. Współpraca przy tworzeniu polityk i standardów związanych z procesami ICT. Analiza KPI usług IT, udział w audytach.
Wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość ITIL i doświadczenie w wdrażaniu
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Certyfikaty związane z zarządzaniem usługami IT (np. ITIL, COBIT)
- Analityczne myślenie i rozwiązywanie problemów
- Bardzo dobra znajomość angielskiego
- Doświadczenie z Jira i Confluence
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
Dodatki i korzyści:
- Kontakt z nowymi technologiami
- Odpowiedzialna praca w zespole entuzjastów
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Praca w systemie hybrydowym
- Prywatna opieka medyczna
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów
- Praca w nowoczesnym biurze w Warszawie
- Zniżki w kawiarni Green Cafe Nero dla Pracowników