Opis oferty:
Jesteśmy największą w Polsce państwową firmą IT, zajmującą się tworzeniem cyfrowych rozwiązań ułatwiających życie milionom ludzi. Stawiamy na innowacje, elastyczne godziny pracy i hybrydowy model. W COI robimy coś ważnego, a nasze działania mają istotne znaczenie dla społeczeństwa.
Wymagania:
- Min. 3-letnie doświadczenie z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: Informatyka, Cyberbezpieczeństwo
- Znajomość norm z rodziny ISO/IEC 27000, w szczególności praktyczna znajomość normy ISO/IEC 27001, 27002
- Doświadczenie w opracowywaniu, utrzymaniu i rozwijaniu procesów oraz dokumentacji z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Znajomość wymagań norm dotyczących zarządzania ryzykiem, w szczególności ISO/IEC 27005 i 31000
Dodatki i korzyści:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Praca w elastycznym modelu hybrydowym
- System rezerwacji miejsc parkingowych dla pracowników
- Możliwość wyjścia w ciągu pracy i szybkie wyjścia prywatne
- Szkolenia wewnętrzne i dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych