Opis oferty:
Główny Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży z zakresem obowiązków obejmującym wsparcie w sprzedaży i obsłudze klienta, techniczną pomoc przy zawieraniu umów ubezpieczenia, prowadzenie szkoleń i spotkań sprzedażowych oraz coachingu w Oddziałach PZU.
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z klientami w instytucjach finansowych
- Bardzo dobra znajomość produktów finansowych, w tym ubezpieczeń życiowych, majątkowych, emerytalnych i inwestycyjnych
- Bardzo dobra znajomość technik sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość zasad obsługi klienta
- Znajomość technik trenerskich
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ubezpieczenia, ekonomia, finanse, bankowość)
- Swobodne posługiwanie się aplikacjami MS Office
- Prawo jazdy kat. B
Dodatki i korzyści:
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny (7% opłacany przez pracodawcę)
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżki pracownicze na ubezpieczenia PZU DOM, PZU AUTO (do 50%)
- Platforma benefitowa (karta sportowa, bilety do kin/teatrów, vouchery zakupowe)
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenia na życie
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych i platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji
- Programy i działania wellbeingowe
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach sekcji PZU Sport Team