Opis oferty:
Główny Specjalista ds. Procesów Obsługi (zastępstwo) - Twój zakres obowiązków: Koordynacja i opracowywanie procesów związanych z obsługą posprzedażową klientów w zakresie produktów zdrowotnych. Udział w projektach i inicjatywach biznesowych w zakresie organizacji świadczeń zdrowotnych m.in. przez definiowanie i opiniowanie wymagań biznesowych. Udział w procesie wdrożenia i obsługi niestandardowych kontraktów dla korporacyjnych klientów strategicznych. Przygotowanie analiz do proponowanych rozwiązań biznesowych.
Wymagania:
- 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi produktów ubezpieczeniowych lub zdrowotnych
- Znajomość procesów i zasad obsługi klienta
- Otwartość, komunikatywność, łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji biznesowych
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętności analityczne
- Wykształcenie wyższe
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę na czas zastępstwa
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
- Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią