Opis oferty:
Główny Specjalista ds. Kontroli i Sprawozdawczości ma za zadanie identyfikowanie potrzeb biznesowych w obszarze księgowości ubezpieczeniowej, analizowanie procesów, koordynację zmian oraz współpracę z innymi jednostkami organizacyjnymi.
Wymagania:
- Doświadczenie w obszarze księgowości lub pokrewnym
- Ukończone studia wyższe związane z księgowością, finansami czy rachunkowością
- Znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych
- Znajomość MS Office, głównie MS Excel
- Umiejętności analityczne i praca w zespole
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżki na ubezpieczenia
- Platforma benefitowa z kartą sportową, biletami i voucherami
- Grupowe ubezpieczenie na życie
- Dostęp do szkoleń cyfrowych i platform edukacyjnych
- Programy rozwojowe i konferencje
- Inicjatywy wellbeingowe i wolontariat pracowniczy
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w sekcjach PZU Sport Team
- Zielone biuro w PZU Park