Opis oferty:
Inicjowanie działań aktywizujących sprzedaż w celu zapewnienia rozbudowy/poprawy struktury portfela ubezpieczeń na życie oraz wdrażanie najlepszych praktyk i rozwiązań sprzedażowych w zakresie produktów życiowych. Opracowanie założeń i wdrażanie kampanii sprzedażowo-serwisowych w Oddziałach PZU.
Wymagania:
- Minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta w firmie ubezpieczeniowej
- Doświadczenie i biegłość w tworzeniu spójnych materiałów prezentacyjnych z opisem wniosków z przeprowadzonych analiz
- Znajomość MS Excel na poziomie średniozaawansowanym (m.in.: analiza danych, tabele przestawne, funkcje logiczne)
- Bardzo dobra znajomość produktów finansowych
- Dobra znajomość zasad obsługi klienta i technik sprzedaży
- Umiejętność opracowywania skryptów sprzedażowych
- Znajomość rynku finansowego i regulacji prawnych
- Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania, marketingu, finansów lub pokrewnych kierunków
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m.in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team
- Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią