Ekspert ds. Relacji z Klientem (Kraków, Warszawa, Lublin, Sosnowiec, Wrocław, Łódź, Poznań, Szczecin, Białystok, Gdańsk)
Bezpośrednia
Opis oferty:
Ekspert ds. Relacji z Klientem z doświadczeniem w obsłudze szkód i świadczeń oraz współpracy z organami zewnętrznymi. Zajmowanie się analizą danych, współpraca z radcami prawnymi i jednostkami wewnętrznymi. Wymagana znajomość prawa cywilnego i ubezpieczeniowego, produktów ubezpieczeniowych oraz systemów informatycznych.
Wymagania:
- Minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze obsługi szkód i świadczeń
- Znajomość przepisów prawa cywilnego, ustaw ubezpieczeniowych oraz ustawy o rozpatrywaniu reklamacji
- Znajomość produktów ubezpieczeniowych i procedur obsługi szkód i świadczeń
- Znajomość zagadnień technicznych i prawnych związanych z obsługą szkód i świadczeń oraz systemów informatycznych wykorzystywanych przy obsłudze szkód i świadczeń
- Wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze, ekonomiczne, techniczne
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona - po Żeglarstwo)