Opis oferty:
Ekspert ds. Optymalizacji Procesów (CX) zdaża kluczowych podróży klienckich w organizacji, prowadzi projekty poprawy doświadczeń klienckich, analizuje opłacalność projektów, wdraża rozwiązania poprawiające doświadczenia klienckie, prowadzi warsztaty biznesowe, wywiady i warsztaty z klientami, proponuje zmiany w obsłudze klienta oraz wspiera kulturę klientocentryczną.
Wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami
- Doświadczenie w projekcie mapowania podróży klienckich
- Doświadczenie w optymalizacji procesów i wdrażaniu usprawnień
- Umiejętność prowadzenia analiz opłacalności projektów
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów z wykorzystaniem Design Thinking, Problem Solving
- Znajomość narzędzi Lean i/lub Six Sigma
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Zorientowanie na klienta i umiejętność pracy zespołowej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym
- Umowa o pracę
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżki na ubezpieczenia i platformę benefitową
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenia na życie
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych i platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe
- Programy wellbeingowe
- Wolne w dniu urodzin i dni na wolontariat pracowniczy
- Możliwość rozwoju pasji sportowych
- Zielone biuro w Warszawie (PZU Park)