Opis oferty:
Ekspert ds. Obsługi Szkód Komunikacyjnych Klientów Korporacyjnych; Twój zakres obowiązków: Realizacja procesu obsługi szkód komunikacyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych szkód. Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody. Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub odmowie wypłaty odszkodowania. Rejestrowanie w systemach informatycznych wymaganych danych. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji zgłoszonych szkód. Realizacja polityki bezpieczeństwa w zakresie ujawniania i przeciwdziałania przestępczości ubezpieczeniowej.
Wymagania:
- Znajomość zagadnień technicznych i prawnych związanych z przedmiotem szkody
- Znajomość procesu obsługi szkód będzie dodatkowym atutem
- Znajomość systemów informatycznych wykorzystywanych przy obsłudze szkód
- Znajomość produktów ubezpieczeniowych
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe
- Znajomość pakietu MS Office
Dodatki i korzyści:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team
- Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią