Opis oferty:
Przeprowadzanie kontroli przestrzegania procedur w Pionie Obsługi Szkód, Świadczeń i Kanałów Zdalnych.
Analiza procesów obsługi szkód i świadczeń, w tym skarg klientów.
Tworzenie i aktualizacja procedur, wytycznych i standardów dotyczących procesów obsługi szkód i świadczeń.
Udział w projektach wewnętrznych, opiniowanie dokumentów.
Udział w audytach prowadzonych przez jednostki kontrolne.
Współtworzenie wymagań systemowych, testowanie rozwiązań IT.
Realizacja zadań wynikających z polityki compliance i monitorowanie ryzyka operacyjnego.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane związane z ubezpieczeniami lub zarządzaniem.
- Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze ubezpieczeń.
- Znajomość procedur dotyczących obsługi szkód, świadczeń i reklamacji.
- Znajomość systemów informatycznych, w tym SLS.
- Bardzo dobra znajomość MS Office.
- Umiejętność kreatywnego myślenia i pracy pod presją czasu.
- Samodzielność, odpowiedzialność i wysoka kultura organizacyjna.
Dodatki i korzyści:
- Model hybrydowy pracy z elastycznymi godzinami rozpoczęcia.
- Umowa o pracę na czas określony.
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę.
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie.
- Zniżki na ubezpieczenia w PZU.
- Platforma benefitowa ze sportem, kinem, teatrami.
- Grupowe ubezpieczenia na życie.
- Dostęp do szkoleń cyfrowych i platform edukacyjnych.
- Szkolenia i programy rozwojowe.
- Programy wellbeingowe.
- Wolne w dniu urodzin, wolontariat pracowniczy.
- Możliwość rozwoju sportowego w ramach sekcji PZU Sport Team.
- Biuro zielone w Warszawie (PZU Park).
- Możliwość pracy w biurach regionalnych w Płocku lub Opolu.