Opis oferty:
e-Doradca Klienta PZU; Twój zakres obowiązków: Zdalne wsparcie Oddziałów stacjonarnych w sprzedaży ubezpieczeń i obsłudze klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU. Obsługa leadów sprzedażowych. Realizacja planów sprzedażowych. Budowanie własnego portfela klientów i jego bieżąca obsługa. Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem.
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta na odległość
- Doskonała znajomość pakietu Microsoft 365
- Mile widziane ukończone studia wyższe – na kierunkach: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność i odpowiedzialność
- Komunikatywny angielski będzie dodatkowym atutem
Dodatki i korzyści:
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team
- Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią