Opis oferty:
Deweloper Contact Center ; Projektowanie i rozwijanie aplikacji wspierających działania Contact Center. Zarządzanie cyklem rozwojowym aplikacji, od planowania po wdrożenie i utrzymanie. Przygotowywanie i implementacja testów jednostkowych przy użyciu Spock/JUnit. Współtworzenie rozwiązań CI/CD, rozwijanie i utrzymywanie pluginów jenkinsowych. Szczególnie istotne są dla nas: Znajomość przynajmniej części z w/w technologii Chęć i zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność pracy zespołowej Doświadczenie z systemami CI/CD Otwartość i komunikatywność
Wymagania:
- Java/Spring Boot: Doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu aplikacji z użyciem Javy oraz frameworku Spring Boot.
- REST API/SOAP: Umiejętność projektowania, implementacji, testowania i korzystania z API w technologiach REST oraz SOAP
- Jenkins: Znajomość narzędzia Jenkins (lub podobnego) oraz doświadczenie w jego użyciu do zarządzania budowaniem aplikacji.
- Kubernetes: Doświadczenie w budowaniu obrazów i deployowaniu aplikacji na platformy kontenerowe.
- SQL: Doświadczenie w pisaniu zapytań SQL oraz tworzeniu/modyfikacji widoków.
Dodatki i korzyści:
- umowę o współpracy, szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich.
- Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring.
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce, programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego, działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, miejsce, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę, możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole, możliwość wykonywania zadań zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze, współpracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.