Opis oferty:
Deweloper Contact Center ; Projektowanie i rozwijanie aplikacji wspierających działania Contact Center. Zarządzanie cyklem rozwojowym aplikacji, od planowania po wdrożenie i utrzymanie. Przygotowywanie i implementacja testów jednostkowych przy użyciu Spock/JUnit. Współtworzenie rozwiązań CI/CD, rozwijanie i utrzymywanie pluginów jenkinsowych.
Wymagania:
- Java/Spring Boot: Doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu aplikacji z użyciem Javy oraz frameworku Spring Boot.
- REST API/SOAP: umiejętność projektowania, implementacji, testowania i korzystania z API w technologiach REST oraz SOAP
- C#: Umiejętność programowania w C#, doświadczenie z Windows Presentation Foundation oraz obsługą zdarzeń i delegatów.
- Jenkins: Znajomość narzędzia Jenkins (lub podobnego) oraz doświadczenie w jego użyciu do zarządzania budowaniem aplikacji.
- SQL: Doświadczenie w pisaniu zapytań SQL oraz tworzeniu/modyfikacji widoków.
Dodatki i korzyści:
- Znajomość przynajmniej części z w/w technologii
- Chęć i zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność pracy zespołowej
- Doświadczenie z systemami CI/CD
- Otwartość i komunikatywność