Menu
Close
  • Oferty Pracy
  • Najcześciej szukane
  • Oferty Pracy
  • Najcześciej szukane

Allegro: CX Quality and Development Specialist (Poznań)

Oferta archiwalna

CX Quality and Development Specialist

Bezpośrednia
  • Allegro
  • Poznań
  • 29.06.2025

Podsumowanie oferty:

  • Branża

    Handel detaliczny / E-commerce
  • Rodzaj umowy

    UoP
  • Doświadczenie

    Mid
  • Technologie i Narzędzia

Opis oferty:

CX Quality and Development Specialist ; Na czym polegać będzie Twoja praca?

  • Będziesz planować i zarządzać realizacją działań mających na celu podnoszenie jakości obsługi w serwisie Allegro
  • Zweryfikujesz i zdefiniujesz standardy obsługi w serwisie Allegro
  • Podniesiesz zadowolenie Klientów poprzez monitorowanie kompetencji zespołów i ich rozwój
  • Zaplanujesz i poprowadzisz szkolenia i coaching na wniosek liderów i menedżerów tych zespołów
  • Zadbasz o realizację potrzeb Klientów w procesach i zmienisz krytyków w promotorów
  • Będziesz współpracować z wieloma działami firmy i uczestniczyć w wielu projektach związanych z obsługą Klientów
  • Będziesz realizować analizy jakości, promować “Dobre praktyki”, wskazywać obszary do optymalizacji oraz rekomendować zmiany

Szukamy osób, które:

  • Posiadają doświadczenie w zarządzaniu jakością obsługi oraz w prowadzeniu szkoleń
  • Mają wysokie kompetencje interpersonalne i potrafią formułować konstruktywny feedback
  • Nie boją się prowadzić trudnych rozmów z Klientami
  • Potrafią w prosty sposób powiedzieć i napisać o skomplikowanych rzeczach
  • Są przekonane, że jakość obsługi Klientów i transakcji w Allegro jest naprawdę istotna
  • Posiadają zdolności analityczne i na ich podstawie potrafią zaproponować usprawnienia
  • Potrafią zarządzać projektami i procesami
  • Ms Excel i PowerPoint nie ma dla nich tajemnic
  • Są nastawione na współpracę, potrafią angażować współpracowników w realizację postawionych im celów
  • Potrafią dostosowywać się do zmieniających zewnętrznych uwarunkowań

Ze swojej strony oferujemy:

  • sprawdź sam/a , a oprócz tego m.in:
  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz
  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas
  • Budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp

Wymagania:

  • Posiadają doświadczenie w zarządzaniu jakością obsługi oraz w prowadzeniu szkoleń
  • Mają wysokie kompetencje interpersonalne i potrafią formułować konstruktywny feedback
  • Nie boją się prowadzić trudnych rozmów z Klientami
  • Potrafią w prosty sposób powiedzieć i napisać o skomplikowanych rzeczach
  • Są przekonane, że jakość obsługi Klientów i transakcji w Allegro jest naprawdę istotna
  • Posiadają zdolności analityczne i na ich podstawie potrafią zaproponować usprawnienia
  • Potrafią zarządzać projektami i procesami
  • Ms Excel i PowerPoint nie ma dla nich tajemnic
  • Są nastawione na współpracę, potrafią angażować współpracowników w realizację postawionych im celów
  • Potrafią dostosowywać się do zmieniających zewnętrznych uwarunkowań

Dodatki i korzyści:

  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz
  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas
  • Budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp
© 2025 Nextjob.pl All rights reserved.