Menu
Close
  • Oferty Pracy
  • Najcześciej szukane
  • Oferty Pracy
  • Najcześciej szukane

Allegro: Customer Experience Leader (Poznań)

Oferta archiwalna

Customer Experience Leader

Bezpośrednia
  • Allegro
  • Poznań
  • 29.08.2025

Podsumowanie oferty:

  • Branża

    Handel detaliczny / E-commerce
  • Rodzaj umowy

    UoP
  • Doświadczenie

    Mid
  • Technologie i Narzędzia

    CRM, E-commerce, WFM, KPI, Customer Experience, Omnichannel, English, Leadership, Coaching, Performance Management

Opis oferty:

Customer Experience Leader; Na czym polegać będzie Twoja praca?
- Zarządzisz zespołem tak, aby efekty waszej pracy budowały trwałe relacje i wpływały na lojalność Klienta
- Będziesz komunikować i kaskadować na zespół cele operacyjne i biznesowe zgodnie ze strategią CX
- Jako ambasador potrzeb Klientów zadbasz o to, aby te potrzeby były uwzględnione w procesach i projektach, które realizuję Twój zespół
- Stworzysz i zadbasz o atmosferę współpracy
- Zorganizujesz bieżącą pracę zespołu oraz szkolenia nowo zatrudnionych pracowników
- Zarządzisz podległym zespołem (Pre-Purchase Support team), będziesz nadzorować realizację wyników oraz wspierać i rozwijać pracowników (coaching, performance management)
- Będziesz współpracować z Managerami oraz Liderami w celu realizacji strategii obszaru CX i wskaźników finansowych

Wymagania:

  • Doskonale znają platformę Allegro (od strony Kupującego) oraz rynek e-commerce
  • Mają doświadczenie w obsłudze wielokanałowej (omnichannel)
  • Potrafią komunikować się w języku angielskim (min B1/B2) - warunek konieczny
  • Mają doświadczenie w zarządzaniu procesami i wiedzę z metodyk zarządzania procesami
  • Znają KPI związane z obsługą klienta np. ASA, NPS, FCR
  • Patrzą procesowo na organizację i szukają sposobu, a nie powodu dla spełnienia oczekiwań Partnerów i klientów wewnętrznych
  • Znają systemy CRM, WFM
  • Posiadają zdolności analityczne (praca z danymi) i organizacyjne (w tym umiejętność organizacji pracy własnej)
  • Mają inicjatywę i proaktywne podejście do zlecanych zadań
  • Są wzorem dla innych w zakresie kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych
  • Nastawione są na współpracę, potrafią angażować innych
  • Potrafią dostosowywać się do zmieniających się warunków i są otwarte na zmiany

Dodatki i korzyści:

  • Model pracy hybrydowej. Mamy świetnie zlokalizowane biura (z w pełni wyposażonymi kuchniami i parkingami dla rowerów) i znakomite narzędzia pracy (podnoszone biurka, interaktywne sale konferencyjne)
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, lunchowe, ubezpieczenia, bony na zakupy)
  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas i skoncentrowane na specyfice Twojej pracy
  • Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć - na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinie
  • Turystykę zespołową, budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp (m.in. szkolenia z zakresu organizacji pracy, sposobu komunikacji, motywacji do pracy oraz różnych technologii i zagadnień merytorycznych)
© 2025 Nextjob.pl All rights reserved.