Opis oferty:
Analityk(-czka) kampanii CRM w firmie bankowej z zapleczem technologicznym, działającej w metodyce agile, kładącej nacisk na różnorodność wśród pracowników.
Wymagania:
- Doświadczenie z rozwiązaniami z obszaru direct marketingu (np. Adobe, SAS) oraz testami A/B
- Umiejętność przygotowywania kampanii CRM w różnych kanałach
- Wykształcenie wyższe preferowane w obszarach matematyki, statystyki, informatyki lub ekonometrii
- Bardzo dobra znajomość języka SQL i praktyczne doświadczenie z dużymi zbiorami danych
- Analityczne myślenie i zdolność do wnioskowania
- Doświadczenie w analizie danych klienta
- Biegła komunikacja w języku angielskim
Dodatki i korzyści:
- Umowa o pracę na 12 miesięcy
- Praca hybrydowa w biurach w Warszawie i Poznaniu
- Prywatna opieka medyczna, karta Multisport, system kafeteryjny
- Aktywności wellbeingowe, webinary, podcasty, Kluby Zainteresowań
- Moliwość całkowitej pracy zdalnej
- Platforma ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- Program poleceń pracowniczych