Opis oferty:
Analityk biznesowy dla obszaru Bankowości Korporacyjnej; identyfikacją potrzeb biznesowych na poziomie użytkownika systemu oraz proponowaniem rozwiązań w obszarze Bankowości Korporacyjnej. To Ciebie poszukujemy, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub bankowe
- masz co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku i wiedzę w zakresie produktów obszaru Bankowości Korporacyjnej
- masz dobrą znajomość technik modelowania procesów biznesowych (BPMN 2.0)
- masz dobrą znajomość narzędzi: Enterprise Architect, JIRA
- posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole często rozproszonym w środowisku międzynarodowym
- jesteś samodzielna/y, dobrze zorganizowana/y
- biegle posługujesz się językiem angielskim (w mowie i w piśmie)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub bankowe
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku i wiedza w zakresie produktów obszaru Bankowości Korporacyjnej
- Dobra znajomość technik modelowania procesów biznesowych (BPMN 2.0)
- Dobra znajomość narzędzi: Enterprise Architect, JIRA
- Umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole często rozproszonym w środowisku międzynarodowym
- Samodzielność, organizacja pracy
- Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
Dodatki i korzyści:
- Umowę o współpracy (B2B)
- Szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron
- Szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring
- Możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie i rekrutacje wewnętrzne
- Programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego, działania CSRowe, akcje #mniejplastiku
- Różnorodność oferty szkoleniowej
- Miejsce, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
- Możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole
- Możliwość wykonywania zadań zarówno zdalnie jak i w biurze
- Współpracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań