Analityczka/ Analityk systemów bankowości elektronicznej ; Na co dzień w naszym zespole: pełnisz rolę drugiej linii wsparcia dla systemów bankowości elektronicznej i mobilnej używanych przez miliony klientów, obsługujesz (rejestrujesz, analizujesz, rozwiązujesz, eskalujesz) zgłoszenia błędów i awarii w systemach bankowości elektronicznej i aplikacjach mobilnych, współpracujesz z dostawcami oprogramowania (wewnętrznymi i zewnętrznymi) w zakresie usuwania błędów, wspierasz proces obsługi reklamacji (analizujesz logi systemów bankowości elektronicznej), automatyzujesz zadania i procesy realizowane w zespole a także tworzysz oprogramowanie narzędziowe, poznajesz działanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych i rozwijasz umiejętności interpersonalne. To stanowisko może być Twoje, jeśli: posiadasz min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, masz wykształcenie wyższe, znasz przynajmniej jeden z serwisów bankowości elektronicznej (IKO, iPKO, iPKO Biznes, Inteligo lub podobne) i produktów w nim obsługiwanych, znasz środowiska Windows i Linux, zagadnienia sieciowe i środowisko internetowe, programujesz w językach skryptowych (Perl, Bash), masz doświadczenie w administracji systemami Linux, masz zdolności analityczne i umiejętność szybkiego kojarzenia faktów, lubisz pracować w zespole i potrafisz dobrze organizować swoją pracę, jesteś osobą samodzielną w realizacji powierzonych zadań.