Menu
Close
  • Oferty Pracy
  • Najcześciej szukane
  • Oferty Pracy
  • Najcześciej szukane

PKO BP: Administratorka/Administrator aplikacji (Lublin)

Oferta archiwalna

Administratorka/Administrator aplikacji

Bezpośrednia
  • PKO BP
  • Lublin
  • 15.08.2025

Podsumowanie oferty:

  • Branża

    Bankowość / Finanse / Fintech
  • Rodzaj umowy

    UoP
  • Doświadczenie

    Mid
  • Technologie i Narzędzia

    PostgreSQL, Cisco, Bash, Java, Perl, MS SQL Server, IVR, CTI, ACD, Dialer, telekomunikacja, infrastruktura, oprogramowanie

Opis oferty:

Administratorka/Administrator aplikacji; Na co dzień w naszym zespole: budujesz nowoczesne rozwiązania dla Contact Center w oparciu o chat-boty i sztuczną inteligencję, administrujesz systemami Windows, Linux, administrujesz relacyjnymi bazami danych: PostgreSQL, MS SQL Server, utrzymujesz i rozwijasz środowiska w oparciu o Cisco UCCE (preferowana znajomość Cisco, mile widziane doświadczenie z innym dostawcą), utrzymujesz i rozwijasz systemy nagrywania, jak również analityki mowy(NICE, SIM), utrzymujesz i rozwijasz rozwiązania Contact Center (IVR, CTI, ACD, Dialer), zapewniasz jak najwyższy poziom dostępności, wydajności i bezpieczeństwa systemów oraz aplikacji, bierzesz udział w projektowaniu architektury i strojeniu serwisów Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.

To stanowisko może być Twoje, jeśli: chcesz uczyć się, wspierać nowoczesne technologie i biznesowe rozwiązania, masz doświadczenie w administracji systemami operacyjnymi Linux, Windows, znasz środowisko Call Center, znasz wirtualizację i konteneryzację, znasz języki: Bash, Java lub Perl, potrafisz analizować bieżące zgłoszenia oraz rozwiązywać problemy, masz wiedzę z zakresu telekomunikacji, infrastruktury i oprogramowania, jesteś osobą odporną na stres, masz wyższe wykształcenie.

Lokalizacja: Lublin, Warszawa, Łódź, Kraków, Katowcie, Wrocław, Poznań, Toruń, Gdynia, Rzeszów

Wymagania:

  • Chęć nauki i wsparcie nowoczesnych technologii i biznesowych rozwiązań
  • Doświadczenie w administracji systemami Linux i Windows oraz znajomość środowiska Call Center
  • Znajomość wirtualizacji i konteneryzacji
  • Znajomość języków: Bash, Java lub Perl
  • Umiejętność analizy zgłoszeń i rozwiązywania problemów
  • Wiedza z zakresu telekomunikacji, infrastruktury i oprogramowania
  • Odporność na stres
  • Wyższe wykształcenie

Dodatki i korzyści:

  • Docenienie działania i zaangażowania
  • System premiowy
  • Oferta specjalna na produkty Grupy Kapitałowej
  • Elastyczność benefitów
  • Możliwości rozwoju i edukacji
  • Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku
© 2025 Nextjob.pl All rights reserved.