Administratorka/Administrator aplikacji; Na co dzień w naszym zespole: budujesz nowoczesne rozwiązania dla Contact Center w oparciu o chat-boty i sztuczną inteligencję, administrujesz systemami Windows, Linux, administrujesz relacyjnymi bazami danych: PostgreSQL, MS SQL Server, utrzymujesz i rozwijasz środowiska w oparciu o Cisco UCCE (preferowana znajomość Cisco, mile widziane doświadczenie z innym dostawcą), utrzymujesz i rozwijasz systemy nagrywania, jak również analityki mowy(NICE, SIM), utrzymujesz i rozwijasz rozwiązania Contact Center (IVR, CTI, ACD, Dialer), zapewniasz jak najwyższy poziom dostępności, wydajności i bezpieczeństwa systemów oraz aplikacji, bierzesz udział w projektowaniu architektury i strojeniu serwisów Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.
To stanowisko może być Twoje, jeśli: chcesz uczyć się, wspierać nowoczesne technologie i biznesowe rozwiązania, masz doświadczenie w administracji systemami operacyjnymi Linux, Windows, znasz środowisko Call Center, znasz wirtualizację i konteneryzację, znasz języki: Bash, Java lub Perl, potrafisz analizować bieżące zgłoszenia oraz rozwiązywać problemy, masz wiedzę z zakresu telekomunikacji, infrastruktury i oprogramowania, jesteś osobą odporną na stres, masz wyższe wykształcenie.
Lokalizacja: Lublin, Warszawa, Łódź, Kraków, Katowcie, Wrocław, Poznań, Toruń, Gdynia, Rzeszów