Opis oferty:
Dołącz do nas! Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za utrzymanie, rozwój i optymalizację środowisk baz danych ORACLE kluczowych dla działania systemów banku. Twoim celem będzie zapewnienie wysokiej dostępności, bezpieczeństwa i wydajności baz danych, a także wsparcie projektów technologicznych poprzez ekspercką wiedzę w obszarze administracji bazami danych. W codziennej pracy będziesz współtworzyć rozwiązania, które mają realny wpływ na jakość usług i procesów biznesowych w organizacji.
Wymagania:
- Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w administracji bazami danych Oracle.
- Potrafisz tworzyć i analizować zapytania SQL oraz korzystać ze skryptów automatyzujących (np. Bash, Python).
- Swobodnie poruszasz się w środowisku UNIX.
- Znasz zagadnienia związane z backupem, replikacją, monitoringiem i optymalizacją wydajności baz danych.
- Cechuje Cię zaangażowanie, dokładność, elastyczność i dobra organizacja pracy w dynamicznym środowisku projektowym.
- Masz ukończone studia wyższe- techniczne.
Dodatki i korzyści:
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
- System szkoleń i programów rozwojowych.
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.